tisdag 17 april 2012

When I need to feel the beat, beat of my heart

Nu har jag klarat av två dagar av "detoxande" har gjort lite av en egen variant men det känns bra.
Igår åt jag
Frukost: Riven vitkål och en Brämhults apelsin juice & en kopp grönt te
Lunch: Stekt vitkål och en halv avokado.
Middag: En smoothie gjord på 1dl hallon, 1dl blådär och 1dl soja yoghurt.  


Idag började jag dagen med att jobba en timme för att beställa och sen var jag på postkurs hela dagen.
Det gick bra där jag var lite orolig över all fika som serverades men det gick galant och jag är faktiskt stolt över mig själv.
Frukost: En Brämhults blåbär/hallon smoothie på jobbet
Lunch: Som tur var serverades det mycket grönsaker till lunch så jag åt en plock tallrik med rödbetor, kikärtor, blomkål, grönsallad & riven rödkål.
Mellanmål: En apelsin
Middag: Blomkål stekt i garam masala och en avokado sen så drack jag en smoothie till på 1dl blåbär 1dl hallon 1msk linfrön, en skvätt citron och ca 1dl soja yoghurt.

Var och färgade utväxten och klippte mig nu på kvällen också. (Efter att jag hade sovit en timme i soffan, blir så jädrans trött av den här dieten alltså.) 
Vi tog ur mitt gamla löshår också. Det var kanske 10 slingor kvar så lika bra att bli av med det.
Nu känns håret friskt och starkt igen!


Jag längtar så....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar