torsdag 12 april 2012

Hallå där GÄVLE

Pratade med min kära mamma idag och hon berättade att min yngsta bror har fått jobb i Västerås och ska flytta dit. Så nu har hon snart två av hennes barn på vift. Är verkligen jätte glad för Markus skull men samtidigt känner jag vemod inför att mamma blir ensam. Sista barnet som flyttar ut, undrar hur det känns? Jag "flydde" ju tidigt men det måste ändå ha varit sjukt jobbigt. Favorit barnet som lämnar liksom. Min katt! Min fina katt som kommer vara utan Markus nu och han utan henne. Åh.

Vi åker iallafall snart och hälsar på i Gävle, det kommer bli en fantastisk roadtripp! Sjunga, köra bil och stanna för en glass i någon liten håla. Ska bli spännande att se vad resan har att erbjuda oss.

Imorgon är det fredag den 13 och jag ska lämna in bilen på service, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar