söndag 1 april 2012

April april

Har precis kommit hem från landet och jag överlevde körningen hem i snöstorm? Var jätte dåligt sikt och blöta vägar. Usch inge roligt att köra i. Har känt mig på dåligt humör idag, vaknade upp med huvudvärk och sen har dagen bara segat sig fram. Mitt dåliga humör kanske har med att göra att jag ska till tandläkaren imorgon? 18:30 har jag tiden och det känns så jävla segt. Sen betala för det efteråt gör mig inte på bättre humör direkt.

Annars då? Den här veckan bjuder på middag här hemma på tisdag, middag ute på onsdag och övernattning på torsdag sen på fredag blir det landet igen. Det andra gänget är lediga fredag också så dom åker ut tidigt på torsdagen. Är smått avundsjuk faktiskt att dom får långledigt när jag ska jobba. Buhu stackars stackars mig.
Blir nog att beställa hem mat idag från onlinepizza eller nått. Lat? Ja ganska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar