söndag 15 april 2012

Detox

Yes, imorgon ska jag påbörja min detox. Jag ska köra från måndag till fredag, fast egentligen ska man hålla på i typ 10 dagar? Men jag känner att jag börjar med 5dagar faktiskt. Det kommer vara jobbigt nog.
Det enda jag ska äta är grönsaker och ingenting annat, jag ska dricka enbart grönt te och vatten med citron i. Inget protein eller mejeri produkter alltså, ska rensa ur kroppen ordentligt nu!

Måste bli bättre på självdisciplin så inget fusk den här veckan nu då. Får peppa mig själv!!
Ikväll får jag fortfarande äta vad jag vill så vi ska göra en stor pastagratäng så blir det över av den till Patrik i veckan. Kommer inte bli lätt för honom eftersom jag är kocken i hemmet men äh det får han fixa.
Älskar utmaningar så veckan efter det här blir det inga snabba kolhydrater längre på vardagar.

Hoppas ni har haft en bra helg min har varit super mysig! Synd bara att jag är så sämst på att fota.
Nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar