söndag 22 april 2012

Four Twenty

Helgen som gått har varit lugn och skön, i fredags hade jag haft mitt körkort i ett år! Tiden bara rusar förbi. Vi var hemma och tog det lugnt bara och sen på lördagen åkte vi till Patriks mamma i kungsängen och åt middag med hans familj. Innan vi åkte dit så storstädade vi lägenheten. Jag vaknade runt 9 och städade till kl 15 så nu är det minst sagt rent här hemma. 

Nya gardiner från IKEA. Älskar mönstret som ser ut som ljudvågor i  lila/gult
Det var så sjukt på fredagen när vi var på IKEA en sväng och hittade en bäddsoffa som vi ville köpa ut till landet. Den är helt perfekt och kostade 4000:- vilket är rätt dyrt så vi bestämde oss för att avvakta lite med det köpet.
På kvällen när vi kom hem sa jag "kan vi inte bara vinna 10.000:- eller nått så kan vi ju köpa soffan direkt" 
Dagen efter när vi är på middagen i K-ängen så loggar Patrik in på sitt ATG konto för att kolla hur det gick med hästarna han spelat på, då visar hans saldo plus 9000:-!! Så ja 6 rätt hade han och nu ska vi köpa soffan. Ibland har man tur :) 

Idag åkte jag in till söder för att träffa Clara (äntligen) vi åt lunchbuffé på ett vegetariskt ställe. Hälsans kök tror jag det hette och det var verkligen jätte mysigt där och såååå kul att träffa MIN älskling igen. Som jag saknat henne <3

Lucas, Patriks brorson. Gulle<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar