måndag 28 maj 2012

Hurra Hurra

Igår var vi på Solvalla och kollade på när hästarna sprang. Gud vad det var mycket folk där igår, bara kryllade av människor överallt och så varmt där att all deras cola, vatten och fanta tog slut?!?  Dåligt tycker jag. Det enda drickbara som fanns kvar var nog alkohol men det kunde ju inte jag dricka när jag tog bilen.
Kollade inte så mycket lopp och spelade bara på det sista Elit loppet. Jag satt mest med Erika och solade på en gräsplätt och lät killarna vara ifred med deras hästar :)


Idag fyller min älskade vän Nathalie 20 år, grattis din gamla hagga! Hon påstog också idag att när man är 27år är man 30?!? Hon är nog inte så bra på matten den där tjejen. Dessutom har jag i såna fall bara typ 3 år kvar....

Men du är trots allt fantastisk. Puss på dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar