onsdag 9 maj 2012

Då ska jag börja leva

Jag väntar på arbetsdagens slut och morgondagens debut
Jag väntar på fredagen, semestern och det soliga vädret.
På fågelkvitter och den första glassen
På midsommar med sill och NI underbara människor
På rosétåg, dans, jordgubbar och ingen är sorgsen
Jag väntar på dagar utan måsten
Ni vet, dagar när man bara är
På bättre tänder, på min tur,
För jag vill bo i en stuga och slippa alla trista rutiner


Och ja du säger att jag ska leva i nuet, inte se framåt hela tiden, 
Du har så jävla rätt. 


- Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. 
That is why it is called the present. 








by the way så var Gävle amazing med bästaste Nathalie, mycket skratt, meningsfulla samtal och massor av bus! Fully loaded we got snacks and supplies! 
Ska köpa en minneskortsläsare så jag får visa er hur bra man kan ha det i ett regnigt GÄVLE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar