torsdag 3 maj 2012

Solen - the smiles returning to the faces

Äntligen har den underbara solen visat sig på riktigt den här veckan, lite små synd att jag jobbar men äh jag får hoppas på soliga dagar när jag har semester och helger. Dessutom har vi ju faktiskt en underbar innegård på jobbet där det är perfekt att sitta och sola, eller så kan man gå ner till kajen så man kan ju ha det sämre? 

Jag och Nathalie gjorde såå god lunch idag på jobbet. Mat i min smak!
 Blomkålsmos, varmrökt makrill, avokadosallad och hollandaisesås.


Ja, alltså bli inte för imponerade, vi har t o m rullat egna köttbullar en lunch,  

Imorgon bär det av till Gävle också! Allting är packat och klart, får ju lite smått panik över småsaker men tur att vi kan det här med att ta livet med en klackspark. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar