lördag 26 maj 2012

Get Free

Tjejfesten igår var verkligen så rolig! Det var jag,  Amandha, Caroline, Elin, Nathalie och Clara och det var helt perfekt!  Maten blev verkligen super god och rosét flödade i bra takt hela kvällen. Mycket skratt, dans och kärlek som vanligt med så fina tjejer . Vilken tur jag har som omges av så älskvärda människor och att jag får så mycket respons tillbaka på att JAG faktiskt också är en fin vän. <3

 Jag har fortfarande inte köpt en minneskortsläsare så bilder kommer senare. Den här har jag iaf!
Elin jag och Clara  Love you!

Efter mycket dans och flams bestämde vi oss för att dra ut också så blev en snabbis på stan för mig. 
Spelade lite "beerpong"? Sen blev det att åka hem, ville inte vara helt förstörd på Toras namnfest idag.
Som förövrigt var rätt segt, den höll på i mer än 3h och jag har lite svårt för såna där tillställningar. 
Hälsa på alla och fråga hur alla mår. Jag vet inte men känner mig lite falsk när jag gör det.
Sen följde iaf Erika, Greken, Johan och Bonna med hit ett tag och hängde på balkongen i solen. 
Däckade så fort dom hade gått, sov till kl 20 då åkte vi och köpte kebabtallrik och nu är det gårdagens Marabou som kommit fram. ;) Idag får jag vara lite onyttig! (och igår)

Längtar till landet nästa helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar