torsdag 7 juni 2012

7 Juni

Hej och hå. Vad tiden går... Nu är det liksom sommar? Vi är i JUNI månad redan och om ca 3 veckor är det midsommar. 
Nästa fredag är det personalfest hemma hos Christian och löning. Längtar efter båda faktiskt men mest lönen. Har bränt så mycket pengar den här månaden. På shopping mest men så tänker jag att vafan jag jobbar ju varje dag (förutom helger) för att jag ska kunna unna mig saker väl? inte känna hela tiden att man bara slösar. Det är svårt det där men vad ska man annars med pengar till om man inte ska spendera dom.

Har äntligen köpt en minneskortsläsare så här kommer lite fina bilder från min och Nathalies roadtripp!













Vissa bilder är borta. Förstår inte riktigt varför, men men. Nu måste jag sova börjar kl 7 imorgon och sen är det helg och Patrik ska till Tyskland. Får se vad den här helgen har att erbjuda mig! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar