söndag 18 mars 2012

Nu!

Varför strävar jag efter saker som är helt utan värde i en värld som denna. Mina mål är inte den typiska människans, samtidigt som jag dras in i den världen och den påverkar mig självklart.

Ändå är jag för feg för att bryta mitt mönster. 


Snart är det sommar igen, fyra år i Stockholm har gått nu alltså och jag måste bli bättre på att göra saker som får mig att må bra. Jag borde träna mer, måla/pyssla mer istället för att sitta framför datorn. Gå på promenader och läsa böcker. Det är svårt när vardagen bara flyter förbi, jag är glad och jag mår bra men det är inte tillräckligt. Jag kan växa mer i mig själv, bli starkare som människa och utnyttja den här tiden jag har på ett bättre sätt än vad jag gör nu.  


Självdiciplin det är en muskel som borde bli starkare i kroppen än någon annan. 
Nu börjar jag. Mitt första steg är taget till ett rikare liv






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar