tisdag 20 mars 2012

Tree of life

Äntligen är tisdagen snart slut och vi välkomnar onsdagen imorgon och firar att halva veckan har gått snart. Tänkte på det där med sömn idag, hur mycket behöver vi egentligen sova.. 

Jag om nån älskar att sova fast samtidigt känns det som att jag sover bort all min tid. 

Så nu ska jag sluta sova också.. Eller alltså.. Inte helt såklart men sova mindre, jag kanske vänjer mig vid det. Känner redan nu när jag skriver det här hur trött jag är men nu ska jag få ut mer av min tid.
TESTA GRÄNSERNA!



Var i en gör-det-själv-hall idag och tvättade min älskade Urban (cruiser). Det var verkligen toppen och inte alls så dyrt. Det kostade runt 100lappen och tog ca 30min. Helt klart värt tycker jag. Så nu är han ren och fin. 


Det här blev min lunch idag
Tonfiskröra med ägghalvor och avokado. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar