tisdag 27 mars 2012

Likstammen

Ikväll har jag städat ut vintern från hemmet, jag har tagit alla vinterjackor, mössor och vantar ner till källaren och tagit fram sandalerna.
Så ge oss inte mer snö nu vädergudarna, ge oss vår!

Jag har verkligen en bra arbetsplats det är så många härliga människor där med massor av kärlek och glädje! Sen finns det alltid något skvaller att lyssna på som gör det hela lite roligare. Fast det är farligt det där också för man blir liksom lite fast. Men hellre det än att man vantrivs och måste jobba för att få ihop pengar för att "överleva" dvs. betala hyran och få mat för dagen, så jag är egentligen lyckligt lottad över att jag har det FÖR bra för att kunna lämna jobbet.
Därför borde jag verkligen starta eget, blir framgångsrik och anställa mina kära kollegor så kan vi fortsätta i samma anda fast med något riktigt roligt jobb istället.

Onsdag imorgon <3

Jag älskar naturen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar